Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

MGT461-ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MΑΡΚΕΤΙΓΚ

Περιγραφή μαθήματος

Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Κωδικός: MGT461

Εξάμηνο: A και Β

Διδάσκων: 

 

Το Ακαδ. Έτος 2023-24 :

 (Στο Α' Εξάμηνο)

 Οι φοιτητές/τριες μπορούν να επιλέξουν ως αντίστοιχο το μάθημα "Εμπορική Διοίκηση (Marketing-Management)" 44G201 του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών.
 

(Στο Β' Εξάμηνο)

Η διδασκαλία του μαθήματος ''ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ'' MGT461 διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών  

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με  τη φιλοσοφία, το ρόλο και την εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση στο σύγχρονο  περιβάλλον.  Οι παραδόσεις διαρκούν ένα εξάμηνο και επικεντρώνονται στο Καταναλωτικό Μάρκετινγκ. 

Περιεχόμενο: 

Βασικές έννοιες Μάρκετινγκ, η σταδιακή ανάπτυξη και εφαρμογή του Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, το Μάρκετινγκ στη σημερινή κοινωνία, το περιβάλλον του Μάρκετινγκ, η έρευνα Μάρκετινγκ, η αγορά και η τμηματοποίηση της αγοράς,  η τοποθέτηση του προϊόντος, η συμπεριφορά του καταναλωτή, το προϊόν και ο κύκλος ζωής του προϊόντος, τιμολόγηση, διανομή, προβολή και ολοκληρωμένη επικοινωνία.

Συγγράμματα :

1. "Αρχές Μάρκετινγκ", J. Fahy, D. Jobber, Εκδόσεις Κριτική, 2014, Αθήνα

2. "Μάρκετινγκ", Παντουβάκης, Α., Σιώμκος Γ., Χρήστου Ε.,Εκδόσεις Λιβάνη, 2015

3. "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ",  Π. Μάλλιαρης,  Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε.  2002  Αθήνα

4. "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ", ArmstrongG., KotlerP., 9η έκδοση σε μετάφραση, Εκδόσεις Επίκεντρο, 2009

4. Essentials of Marketing 13η έκδοση , Perreault W., Cannon J., Mc Carthy J., Εκδόσεις    Επίκεντρο,  Θεσσαλονίκη 2012

 5. "Marketing: An Introduction" Armstrong G.,Kotler P., International Edition, Pearson-Prentice Hall, 2005