Skip to main content

MGT461 – Εισαγωγή στο Mάρκετιγκ (εξάμηνο 7ο)

Κωδικός Μαθήματος MGT461
Τύπος Μαθήματος Οικονομικής και Διοίκησης των Επιχειρήσεων - Χρηματοοικονομικής
Εξάμηνο 7ο
ECTS Σε αναμονή
Διδάσκοντες Σε αναμονή
Διδακτικά Βοηθήματα 1. "Αρχές Μάρκετινγκ", J. Fahy, D. Jobber, Εκδόσεις Κριτική, 2014, Αθήνα

2. "Μάρκετινγκ", Παντουβάκης, Α., Σιώμκος Γ., Χρήστου Ε.,Εκδόσεις Λιβάνη, 2015

3. "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ",  Π. Μάλλιαρης,  Εκδόσεις Σταμούλη Α.Ε.  2002  Αθήνα

4. "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ", ArmstrongG., KotlerP., 9η έκδοση σε μετάφραση, Εκδόσεις Επίκεντρο, 2009

4. Essentials of Marketing 13η έκδοση , Perreault W., Cannon J., Mc Carthy J., Εκδόσεις    Επίκεντρο,  Θεσσαλονίκη 2012

5. "Marketing: An Introduction" Armstrong G.,Kotler P., International Edition, Pearson-Prentice Hall, 2005
Περιεχόμενο

Η διδασκαλία του μαθήματος ”ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ” MGT461 διεξάγεται στην αγγλική γλώσσα   

Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με  τη φιλοσοφία, το ρόλο και την εφαρμογή του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση στο σύγχρονο  περιβάλλον.  Οι παραδόσεις διαρκούν ένα εξάμηνο και επικεντρώνονται στο Καταναλωτικό Μάρκετινγκ.

Περιεχόμενο: 

Βασικές έννοιες Μάρκετινγκ, η σταδιακή ανάπτυξη και εφαρμογή του Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις, το Μάρκετινγκ στη σημερινή κοινωνία, το περιβάλλον του Μάρκετινγκ, η έρευνα Μάρκετινγκ, η αγορά και η τμηματοποίηση της αγοράς,  η τοποθέτηση του προϊόντος, η συμπεριφορά του καταναλωτή, το προϊόν και ο κύκλος ζωής του προϊόντος, τιμολόγηση, διανομή, προβολή και ολοκληρωμένη επικοινωνία.

Βεβαίωση Πληροφορικής Σε αναμονή
Σύνδεσμος E-class Σε αναμονή